Online Türkler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Online Türkler

...Bilği Paylaştıkça Çoğalır...
 
AnasayfaOnline TürklerLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
Dost Siteler
Dost Siteler Listesine Katıl
Reklam
Online Türkler on Facebook
Reklam3


 

 Güncel bir web sitesi müşteri getirir

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
yecga07
Admin
Admin
yecga07


Mesaj Sayısı : 177
Rep Gücü : 54388
Kayıt tarihi : 23/06/09
Yaş : 33
Nerden : İZMİR
Aktiflik :
Güncel bir web sitesi müşteri getirir Left_bar_bleue999 / 999999 / 999Güncel bir web sitesi müşteri getirir Right_bar_bleue

Uyarı :
Güncel bir web sitesi müşteri getirir Left_bar_bleue0 / 9990 / 999Güncel bir web sitesi müşteri getirir Right_bar_bleue


Güncel bir web sitesi müşteri getirir Empty
MesajKonu: Güncel bir web sitesi müşteri getirir   Güncel bir web sitesi müşteri getirir Icon_minitimeCuma Haz. 26, 2009 10:28 am

Web sitenizin içeriğini ya da grafiklerini kaç kez yenilediniz? İki? Bir? Hiç mi?

Pek çok işletme hala yeni binyıla girerken kullanılan birinci nesil siteleri barındırıyor. Bu sitelerin büyük çoğunluğu artık günümüzün "yararlılık" standartlarına göre geçmişte kaldı. Bazen bunu sahiplerini utandıracak şekilde belli ediyor. Internet kullanan işletmeler, web sitelerindeki içeriği düzenli olarak güncelleştirir. Geçen yıldan beri yenilenmeyen bir sitenin ziyaretçiler üzerinde bırakacağı etkiyi bir düşünün.

Ziyaretçiler için az miktarda eski bilgi bile, çıkmaz sokağa girdiklerine karar vermeleri için yeterli olur. Dahası, önemli bir müşteri yakın gelecekteki seminere katılması için gönderdiğiniz "acil" davetiyesini tıklattığında ve olayın bir yıl önce olup bittiğini öğrendiğinde, kendini ne kadar kötü hissedip sinirleneceğini tahmin edersiniz.


İPUCU:
Web sayfalarını Microsoft Office FrontPage 2003 ile oluşturduğunuzda, açılmamış bir dosyaya tarayıcıda önizleme uygulayabilirsiniz. Klasör Listesi'nde dosyayı seçin ve ardından F12 tuşuna basın.

Siteye Özgü Öneriler

İşletme siteleri doğal olarak farklılık gösterir. Ancak site görünümü değişiklikleri açısından incelendiğinde, değişikliklerin ne sıklıkta yapılması gerektiği farklı olacaktır. Danışmanlık hizmetleri, yalnızca üç ayda bir ya da yıllık olarak siteleri güncelleştirebilir. E-ticaret siteleri veya araştırma şirketleri için ise saatlik güncelleştirme gerekebilir.

Gereksinimleriniz ne olursa olsun, şimdi artık bu işi yapmak için uygun ve hesaplı olarak satılan yazılımlar ve diğer servis sağlayıcılar bulabilirsiniz. Örneğin, herhangi bir işlevi kesintiye uğratmadan eski sitenize yeni bir görünüm kazandırabilirsiniz.

İşte, size web pazarlamacılarından ve geliştiricilerinden derlediğimiz sitenizi fazla masraf çıkarmadan modernleştirecek 11 fikir.

1. Sitedeki Sayfa Sayısını Azaltın
Web tasarım hizmetleri şirketi olan Zeeo Interactive'in üst düzey yöneticisi Matt Greer'in önerisi, yalnızca en önemli 10-15 sayfaya odaklanmanız. Ardından, diğer çok tutulan veya sık ziyaret edilen sayfaları karşıdan yüklemek için uygun olan Adobe PDF veya Microsoft Word belgesi biçiminde arşivleyebilirsiniz.

2. Siteyi Bir Pazarlama Aracı Haline Getirin
Henüz ziyaretçilerin hangi sitelerden ve arama motorlarından geldikleri, hangi sayfaların en çok ziyaretçiyi çektiği gibi temel verileri toplamıyorsanız, şimdi başlayabilirsiniz.

Site ziyaretçileri hakkında ayrıntılı bilgileri yakalamak için önceden paketlenen yazılım veya bir web hizmetleri sağlayıcısı kullanın. Bir çevrimiçi bellek yükseltme sağlayıcısı olan Crucial Technology sözcüsü Erin Duckhorn, "Sorulacak ilk soru şudur: Ziyaretçiler sitenize geldiğinde ne yapmalarını istersiniz?' " diyor. Bunu yanıtladıktan sonra izleme ölçüm değerlerini tanımlayabilir ve hedeflediğiniz ziyaretçileri tatmin edecek içeriği, gezinme koşullarını ve yapıyı geliştirebilirsiniz.

3. E-posta Programı Ayarlayın
Ziyaretçilerin kayıt olmaları veya e-posta adreslerini size vermeleri için özendirin. Adresleri aldıktan sonra, yararlı e-postalar gönderin. Ancak bunu yapmak için gerekli izni açıkça aldığınızdan emin olun ve çok sık e-posta göndererek yarar yerine zarar vermeyin.

4. Değer Verdiğiniz Müşterileriniz için Çevrimiçi Ödül Oluşturun
En iyi müşterilerinize özel kampanyalar ve indirimler sağlayın. Bir web danışmanı olan Wally Bock "Onlara herhangi bir özel teknoloji olmadan sitede kendi alanlarını verebilirsiniz" diyor. Ayrıca özel e-posta teklifleri de sunabilirsiniz.

5. Yükleme Zamanını Kısaltın
Süslü grafikler ve animasyonlar, bilgiye ulaşma yolundaki engellerdir. Ziyaretçilerinizin aradıklarını kolayca bulabilmesini sağlayın.

6. Ziyaretçilere Daha Fazla Kendi Yönetimlerinde Olan Denetim Verin
Fairmont Hotels & Resorts, fairmonthotels.com sitesi üzerinde yeniden çalışarak çevrimiçi rezervasyon özelliklerini genişletti. Şimdi, konuklar artık çevrimiçi oda rezervasyonlarına ek olarak akşam yemeği ya da şifalı su terapisi hizmetlerini önceden ayırabiliyorlar. Site, ayrıca bir "Fairmont Planlayıcısı" ekleyerek, bireysel dinlenme özelliklerini konuk profilleri veya gereksinimleriyle eşleştirebiliyor, aynı zamanda bir "sanal otel görevlisi" sunulan hizmetler hakkında ek ayrıntılar sunuyor.

7. İçerik Yönetim Sistemine Yatırım Yapın
Statik HTML'ye güvenmeyi bırakın. Bunun yerine güvenilir bir İYS (CMS - İçerik Yönetimi Sistemi) kullanarak işin içine geliştirici girmeden kendi web sitenizi kendiniz güncelleştirin. İçeriği çok fazla güncelleştiriyorsanız, bu, maliyetini daha çabuk karşılayacaktır.

8. Arama Motorlarında Görünürlüğü Sağlayın
Gönüllü bir bilgi grubu olan BreastCancer.org'nin eski giriş sayfası, kuruluşun büyük bir logosu tarafından kaplanmıştı, Polly adı verilen bu çizim karakter arama motorlarının siteyi bulmasını engelliyordu. "Yapılan düzenlemede, küçültülen Polly giriş sayfasında sağ üst köşeye taşındı ve özellikle web'e alışkın olmayan bu sitenin kullanıcıları için aradıkları bilgilere kolay ulaşabilmelerini sağlayan uygun metin ve metin bağlantıları kullanıldı" diyor Ilise Benun.

9. Siteyi Kuruluşa Uygun hale Getirin
Geçtiğimiz birkaç yıl içinde pek çok kez işinizi yeniden keşfetmiş olabilirsiniz. Siteniz bu durumu şu anda ne kadar yansıtıyor? İkincil kanallar ve sayfaların durumu nedir? "Pek çok işletme sitelerini parça parça oluşturmaktadır" diye belirtiyor bir halkla ilişkiler firması olan Public/i'den Kevin McLaughlin. "Zamanla yeni bölümler eklendiğinde, aynı mesajlar veya konumlandırma şirketin web sitesinin tamamında her zaman aynı şekilde yansıtılmıyor." Sitenizin verdiği mesajın, her zaman için çevrimdışı pazarlama öğeleriyle uyumlu olmasını sağlayın.

10. Övgüler veya Başarı Öyküleri Ekleyin
"Bunu yapan çok az site var ve alıcılar açısından önemli bir güvenilirlik sağladığına hiç şüphe yok" diyor bir web stratejisi danışmanı olan Philippa Gamse. Uzun süredir müşteriniz olan kişilerden görüş alın ya da kendi geçmişlerini ya da sunduğunuz hizmetlerden duydukları tatmini yayınlama izni alın.

Bu önerilerin herhangi biri çevrimiçi varlığınızı güncelleştirmenizi destekleyecek. Ancak asıl ana fikir yalnızca tembelleşmemek. Gittiğiniz yönü değiştirdiğinizde veya işinizi önemli ölçüde büyüttüğünüzde web sitenize dikkat edin. Tüm pazarlama ve mesajlar açık, tutarlı ve benzer olmalı, birçok ortam ve kanalda yer almalıdır.

Kaynak: Microsoft.com.tr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://onlineturkler.yetkinforum.com
 
Güncel bir web sitesi müşteri getirir
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Web Sitesi Yapmak İsteyenler Kaynak
» Forum Sitesi Olan Arkadaşlar İçin Kendi Rütbenizi Kendiniz Yapın

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Online Türkler :: Online Türkler Web ve Grafik Dersleri :: Web Tasarım Teknikleri-
Buraya geçin: